sobota 1. novembra 2014

Trnavský denník #4: Začnite to brať vážne! :D


Ako to už u nás zvykom býva, nedokázali sme si odpustiť večerné hrania a tak sme si opäť zahrali Bang!, aby sme si zmerali medzi sebou sily.


To, čo je na celej našej hre Bang! zarážajúce je to, že jediný, kto sa riadi svojou rolou je vždy šerif a ja :D. Ostatní dvaja hráči vždy začnú hneď strieľať po mne. V našej poslednej hre to teda bolo tak, že ja som bola Odpadlík, Rišo eŠ Šerif a Katka s Rišom Vé boli banditi. O svoje prežitie som bojovala statočne a oni statočne bojovali za moju smrť. No zabiť ma sa im nepodarilo, zatiaľ čo ja som ich pozabíjala oboch.
V priebehu hry sa nám ale poodkrývali karty, ktoré umožňovali návrat už zosnulých postáv a tak sa nám priebežne banditi vracali do hry s cieľom zabiť odpadlíka čisto z pomsty. Prežívalo sa mi ťažko, ale nakoniec som to dokázala, ale iba do chvíle, keď sme so šerifom začali skutočne krutú prestrelku - pre mňa. Zabil ma tak rýchlo, že som si to ani nestihla poriadne uvedomiť. :D V tejto hre vyhral ŠERIF a musím povedať, že so všetkými životmi. :)
Len ma zaujíma, kedy už svoje roly začnú brať vážne a nebudú sa snažiť vždy zabiť prvú mňa? :D
Preto všetkých vyzývam, začnite to konečne brať vážne, veď nemôžem byť stále cieľom útoku ja! :D

Fotky z hrania Bang!:












Ďalší deň, sme si na hranie zvolili hru Kráľovské rošády, kde sa už pekne dokážeme orientovať v hraní a pravidlách, takže hra nám ide plynulejšie a rýchlejšie. Tak ako každá hra, aj v tejto hre si všimnete všetky rôzne emócie hráčov. Najlepšie však ide Rišovi Vé, ktorému sa neustále podarí vyhrať, preto ho tá hra aj toľko baví. Opäť nazbieral z každého potrebného znaku po jednom kuse a teda sa mu na konci hry zdvojnásobil počet bodov, čím sa stal pre nás ostatných hráčov neporaziteľným.





Zuzana :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára