pondelok 27. októbra 2014

Speed Cups 2

Ako som už v jednom staršom článku spomínala, v klube sme sa zapojili do súťaže s ihryskom.sk a podarilo sa nám vyhrať jednu hru Speed Cups 2.
Najvtipnejšie na denšnom ráne bolo, že keď vstanete, skontrolujete si emaily tak vám príde email o doručení zásielky kuriérom. Poviete si, písali pred hodinou, ešte mám čas a ani nestihnete poriadne vstať z postele už vám zvoní kuriér s balíčkom v ruke. Týmto chcem veľmi pekne poďakovať ihrysku za ich expresné doručenie balíčka. :)


Balíček prišiel väčší ako som očákavala, ale potešil ma veľmi, lebo na hru som sa nesmierne tešila. Po vybalení hry z balíka sa objavila skutočne maličká, taká až "kabelková" hra, prázdny priestor v balíku bol vyplnení ochrannou fóliou, aby sa hra nepoškodila. Veľmi ma prekvapilo, že balíček bol poistený sumou 20€. Takže ďalšie významné + pre ihrysko. Jediné mínus, čo by som spomenula je, že hra má pravidlá iba v nemčine, ale keďže hra má jednoduché pravidlá, nie je s tým žiadny problém. :)

O čom hra Speed Cups 2 je a ako vyzerá?

Hra Speed Cups 2 je samostatne hrateľné rozšírenie pre dvoch. Hra je určená pre deti od 6 rokov a je zameraná na postreh hráčov. Určite je vhodná pre deti, ktoré sa naučia poriadne rozoznávať farby a zlepšia si svoj postreh.
V balení sa nachádza 10 pohárikov vo farbách - 2x červená, 2x modrá, 2x zelená, 2x žltá a 2x čierna. Z každej farby  jeden pohárik ide jednému hráčovi. Podľa obrázku na kartách tieto poháriky musíte usporiadať na seba alebo vedľa seba rýchlejšie ako váš súper. 

Veľkosť hry v porovnaní s mojou rukou
Poháriky

Karty

Karty
Tento článok bol uverejnený aj na samotnej FB stránke ihryska.sk :) Ďakujeme.

Zuzana :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára