streda 22. októbra 2014

Trnavský denník #2: Antimonopoly


Prinášam iba kratučkú správu o tom, ako sme hrali Antimonopoly, ktoré sa nám kvôli dĺžke hrania ani len nepodarilo dohrať!

Ďalšie dni som sa rozhodla, že by sme už nemuseli po večeroch hrať len Osadníkov z Katanu, ale mohli by sme si zahrať aj niečo nové. Keďže chalani mali Antimonopoly rozhodli sme sa zahrať si tie. Ja som monopoly nehrala ani raz, takže toto bola moja premiéra. Vždy som totiž hrávala Dostihy a sázky.

Princíp hry Antimonopoly je teda veľmi podobný princípu v Dostihách a sázkach. Hru sme hrali štyria a bola rovnako nekončená ako v Dostihoch, takže sme ju ani nedohrali :D. Hráte za monopolistov a konkurentov a snažíte sa skupovaním políčok vytvoriť, čo najvyšší zisk. Ja som bola posledným hráčom na rade a musím za seba povedať, že veľmi ťažko sa mi prežívalo hneď už len prvé kolo, keďže moji protihráči pokupovali polia na ktoré som ja skákala, ale nakoniec som sa z mojej finančnej krízy dostala a nebola som najchudobnejšia :D. Napriek tomu, že v hre sa nachádzali dvaja monopolisti a dvaja konkurenti, každý hráč hrá sám za seba. 

Herná plocha



Ďalšia hra, ktorú by sme si mohli už čoskoro zahrať sú Kráľovské rošády.

Zuzana :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára